Etykiety

czwartek, 24 grudnia 2015

Grudzień obfity w prezenty + małe świąteczne życzenia

Szyłam, kupowałam, pakowałam prezenty dla bliskich i w końcu wylądowały one pod choinką. Cała góra pięknie zapakowanych upominków. 
Do mnie  Mikołaj zawitał wcześniej. Czyżbym była taka grzeczna?

Taki szyciowy ekwipunek dostałam od znajomych z pracy - oni wiedzą co lubię :)  Ewa, Justyna i Sebastian - bardzo dziękuję raz jeszcze :)
Grudzień był dla mnie szczęśliwy jeżeli chodzi o blogowe rozdania.
W mikołajkowym konkursie na blogu Oli Po prostu piękne rzeczy wygrałam farbę tablicową dla Fundacji Motywacja i Działanie, w której pracuję. Wczoraj znalazła się ona pod naszą pracowniczą "choinką"
Z kolei na blogu Doroty Baba ma dom wygrałam zestaw pięknych mozaikowych świeczników. Ładnie komponują się one z moimi choinkami :)
Dziewczyny bardzo dziękuję za fajne nagrody :)
P.S. W styczniu szykujcie się na mały giveaway u mnie. Pierwsze urodziny bloga, to super okazja do pierwszego rozdawania u mnie :)

A teraz mała prezentacja ostatniego uszytego przeze mnie w tym roku wianka świątecznego :)b
Na koniec Wszystkim czytelnikom mojego bloga życzę spokojnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, samych trafionych prezentów pod choinką i pozytywnych chwil w gronie tych, z którymi będziecie w te wyjątkowe dni :)

3 komentarze:

  1. Trochę się obłowiłaś w nagrody :)) Gratuluję!
    Wesołych Świąt!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fart :) Wianek prezentuje się świetnie :) Pięknych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny wianek i choinki !!!
    eh....

    OdpowiedzUsuń